• (iOS) Puslespil - jigsaw puzzles snyder øger mønter

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Puslespil - jigsaw puzzles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Puslespil - jigsaw puzzles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ snyder øger mønter ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Puslespil - jigsaw puzzles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Svært at flytte brikker.

    Star Chef 2: Restaurant Game Simulacije vdqo

    Skal se på det færdige puslespil, mens du løser det.

    Hyggelig at lægge

    Jeg var nødt til at se 4 annoncer bare for at afslutte 1 puslespil! Annoncer mellem puslespil os én ting, men at afbryde et spil for at vise annoncer er mere end latterligt! Jeg vil ikke spille igen. For mange andre spil at vælge imellem.

    Jeg kan godt lide dette spil, når det virker. Den går ned, hver gang jeg spiller den, på enhver enhed, med få minutters mellemrum. De fjernede funktioner, som jeg plejede at kunne lide, såsom at feje alle løse stykker tilbage i bakken for at hjælpe med at rense brættet. Jeg kan ikke tro med alle de opdateringer, at dette spil stadig går ned så meget. Hvad opdaterer du, hvis du ikke laver et spil, der virker?

    Som en berømt for tv-vært ville sige, "Godt spil." Efter min mening er den ikke langt fra perfekt og kan forstås og spilles af de fleste aldersgrupper. Der er mange virkelig nyttige og gode funktioner, men jeg har endnu ikke fundet nogen dårlige.

    Har ikke spillet i et stykke tid, men jeg har bemærket et par ændringer. Jeg kan ikke flytte brættet op (jeg kan godt lide at bruge den ekstra plads i bunden af skærmen til at samle mindre sektioner). Løse stykker, som jeg forsøger at flytte ud, springer tilbage inde i brættet.

    Jeg har spillet denne app i over et år. Jeg kan virkelig ikke lide opdateringerne. Jeg savner den lille glidestang i bunden med returbrikkerne, og man kan ikke lægge brikker uden for puslespillets omkreds. Jeg vil fortsætte med at spille, men jeg ville ønske, det var den gamle stil!

    Der er mange spil at vælge imellem og flere sværhedsgrader

    Det er et super godt Spil

    Til lille til tablet

    Smukke billeder med brikker, der klikker på plads


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :